قابلیت جدید WhatsApp‌ برای iOS
 
تکنولوژی جدید

WhatsApp_Backup_610x406

 نرم‌افزار WhatsApp یکی از بهترین نرم‌افزارهای چت برای سیستم‌عامل‌های مختلف موبایل است که کاربران بسیار زیادی در جهان از آن استفاده می‌کنند. ولی مشکلی که کاربران تا کنون با آن روبرو بودند این بود که با عوض کردن گوشی، پیغام‌هایی که تاکنون از طریق WhatsApp‌ رد و بدل کرده بودند از بین می‌رفت و تاریخچه (History) پیغام‌ها به گوشی جدید انتقال نمی‌یافت. البته چندی پیش در یکی از مقالات مرتبط با WhatsApp سایت علمولوژی مطلبی منتشر کردیم که در آن یک روش غیر رسمی و غیر عادی برای انتقال پیغام‌های WhatsApp از یک گوشی به گوشی دیگر معرفی کردیم. ولی امروز در آخرین بروز رسانی WhatsApp قابلیت پشتیبان گیری از پیغام‌ها به طور رسمی در نرم‌افزار گذاشته شده. این پشتیبان گیری در سرویس ذخیره‌سازی iCloud اپل انجام می‌شود. البته قابلیت‌های دیگری مثل ارسال چند تصویر در یک پیغام هم در این بروز رسانی به نرم‌افزار WhatsApp اضافه شده است.

برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید WhatsApp را به آخرین نسخه یعنی نسخه‌ی ۲.۱۰.۱ ارتقا دهید. پس از آن به تنظیمات بروید و در قسمت Chat Settings گزینه‌ی Chat Backup را انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید تعیین کنید که پشتیبان گیری به صورت خودکار انجام شود یا به صورت دستی. و اگر قرار است به صورت خودکار انجام شود در چه فاصله‌ی زمانی انجام شود. وقتی پشتیبان گیری انجام شد، اگر نسخه‌ی جدید WhatsApp را از روی دستگاه جدید باز کنید، از شما سؤال خواهد شد که آیا می‌خواهید پیغام‌های ذخیره شده را از iCloud بر روی این دستگاه بریزید یا نه. البته توجه داشته باشید که پشتیبان گیری تنها مخصوص متن و عکس است و ویدیو‌ها شامل پشتیبان گیری نمی‌شوند.

WhatsApp_Backup_610x406


نظرات شما عزیزان:

یه بنده خدا
ساعت11:08---17 مرداد 1392
خیلی جالب بود .
من دنبال حمچین چیزی میگشتم.
ممممممممممنننووووووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:backup , whatsapp , واتس اپ, :: 11:23
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 58520
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1